čtvrtek 17. května 2012

Laura

Tak tohle je moje psí holka. Fenka Irského setra , jménem Laura. Je to moje kamarádka do nepohody a hlavně mě doprovází na výletech do přírody . S touhle holkou moc doma neposedím, každý den mě vytáhne ven, abych si po sezení v dílně shrbená u keramiky, protáhla tělo pěknou procházkou.



První fotka je teď z poslední doby, je to pubertální slečna, a zbývající fotky jsou z batolecího věku. Byl to takový malý bobeček, co se vešel do koše na prádlo. No jo roste jako z vody.
V létě ji budou už 2 roky. Je to moje společnice , mám ji pořád za zadkem, ať se hnu kamkoliv. Na zahradě musí vědět co kam sázím a v dílně mi takhle ukradne zástěru a ustele si na ni.
Je to prostě miláček. Už si život bez psa nedokážu představit. Taky dovede zlobit, to jo, ale pak se koukne tím svým psím pohledem, vyškrábe se mi na klín, olízne mi nos a mě nezbývá, než se rozesmát. Moc dobře ví jak na nás. Je to opice přechytralá, jak říká kamarádka.
A tady ještě modelka v zimě. Vypadá jak poslušný a cvičený pes že? No ale zdání klame. hihihi
Je to podšívka podšitá, ale i tak ji milujem.
Tak i vy si užívejte krásné dny s vašimi zvířátky.

1 komentář:

  1. Petííí, jupííííkk pupíík, Larinka je kouzelná psí slečna a ty máš blogííís jůůůů, já mám radost!! Jen prosím, do pravého sloupku si dej sledování, ať si tě můžu přidat do sledovaných, v novém nevím, jak sledovat blogy jinak, než takto. Děkuji a přeji krásnééé dny. Velké obejmutí, já mám takovou radost. Ajka

    OdpovědětVymazat